Vihreän Langan nipputilaus 4/2019, 50 kpl, ilmestyy 11.10

Yhdistykset ja ehdokkaat voivat tilata tästä Vihreän Langan nipputilauksia kampanjointiin ja tapahtumiin omakustannehintaan suoraan lehden painosta.

HUOM VALITSE TOIMITUSTAVAKSI "Nouto puoluetoimistolta" TAI "Vihreän langan toimitus", EI POSTIPAKETTI!

Kaikki Vihreän Langan nipputilaukset tehdään etukäteen, koska lehden tarkka painosmäärä lasketaan viikkoa ennen lehden painatusta. Nipputilaukset tehdään 50 kappaleen erissä ja eriä tilataan tarvittu määrä.

Vihreä Lanka ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Tässä tilattavissa oleva Vihreän Langan numero ilmestyy 11.10, ja se postitetaan nipputilausten tilaajille samana päivänä. Tämä numero on tilattavissa 3.10 klo 10 asti. Verkkokaupasta löydät myös muut tänä vuonna ilmestyvät Langat: https://kauppa.vihreat.fi/tuotteet/kampanjatuotteet

HUOM Puoluetoimistolta noudettavat niput toimitetaan samalla kuljetuksella kuin normaalisti toimistolle tulevat niput, eli näistä ei tarvitse maksaa postikuluja. Muualle Suomeen toimitettavista nipputilauksista maksetaan lisäksi lähetyksen postikulut, alkaen 13 €. Valitse silloin toimitustavaksi "Vihreän Langan toimitus", ei "postipaketti"!

Vuoden 2019 Vihreän Langan ilmestymispäivät ja niitä vastaavat viimeiset tilauspäivät ovat:

Numero Ilmestymispäivä Viimeinen tilauspäivä
1/2019 22.2 14.2 klo 10