Verkkotunnuksen siirto, .org/.com/.net/.info/.eu

Oma, uniikki ja yksilöllinen, verkkotunnus on oiva tapa erottua!

Tällä tuotteella voit tilata siirron olemassa olevalle .org, .com, .net, .info tai .eu -verkkotunnukselle, joka on jo rekisteröity. Uuden verkkotunnuksen tilaamiseen käytä tuotetta Uusi verkkotunnus .org/.com/.net/.info/.eu. Katso myös muut verkkotunnus tuotteet.

Verkkotunnuksen hintaan kuuluu kaikki tarvittavat tekniset ratkaisut, ml. nimipalvelimet. Lisäksi voit halutessasi saada enintään viisi sähköpostin uudelleenohjausta. Määrittele haluamasi ohjaukset tilauksen lisätiedoissa, selkeästi. Esim: "maija@maijameikalainen.net -> maija.meikalainen@gmail.com".

Huom! Muista, että puolueen kautta voit tilata verkkotunnuksen ainoastaan puolueen sivupaketteihin.

Siirron yhteydessä maksat ensimmäisen vuosimaksun. Täytä lomake huolella!

Keskimääräinen käsittelyaika: 1 - 5 arkipäivää

Huom! .org/.com/.net/.info/.eu -verkkotunnuksen siirto tulisi varmuuden vuoksi tilata viimeistään kuukautta ennen nykyisen voimassaoloajan päättymistä! Siirrossa voi toisinaan kulua runsaasti aikaa varsinkin, jos siirto ei jostakin syystä onnistu ensimmäisellä yrityksellä.

Verkkotunnus, ilman www. / tms. etuliitteitä, vain tunnus ja pääte (esim. .fi), esim. "mattimeikalainen.fi". Ethän käytä ääkkösiä!
Henkilön tai yhdistyksen nimi, joka omistaa verkkotunnuksen.
Täytä tähän yhteyshenkilön nimi, jos tilaajana on yhdistys.
Saat tämän nykyiseltä palveluntarjoajaltasi. Tunnetaan mm. myös nimillä: AuthInfo, AuthCode, Code EPP
Jos tilaat sivupaketin samalla, jätä tyhjäksi, jos käytössä on jo sivupaketti, kerro sen osoite tässä.
Täytä tähän sivupakettiin / verkkotunnukseen liittyvän yhteyshenkilön nimi.
Täytä tähän sivupakettiin / verkkotunnukseen liittyvän yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Käytämme tätä sähköpostiosoitetta mm. kun lähetämme teille uusintalaskun tai tärkeitä tiedotteita palvelun toiminnasta. Osoitteen tulee olla ehdottamasti toimiva!