Uusi verkkotunnus, .org/.com/.net/.info/.eu

Oma, uniikki ja yksilöllinen, verkkotunnus on oiva tapa erottua!

Tällä tuotteella voit tilata itsellesi uuden .org, .com, .net, .info tai .eu -verkkotunnuksen, kyyseessä tulee olla verkkotunnuksen ensirekisteröinti. Olemassa olevan verkkotunnuksen siirtoon käytä tuotetta Verkkotunnuksen siirto, .org/.com/.net/.info/.eu. Katso myös muut verkkotunnus tuotteet.

Verkkotunnuksen hintaan kuuluu kaikki tarvittavat tekniset ratkaisut, ml. nimipalvelimet. Lisäksi voit halutessasi saada enintään viisi sähköpostin uudelleenohjausta. Määrittele haluamasi ohjaukset tilauksen lisätiedoissa, selkeästi. Esim: "maija@maijameikalainen.net -> maija.meikalainen@gmail.com".

Huom! Muista, että puolueen kautta voit tilata verkkotunnuksen ainoastaan puolueen sivupaketteihin.

Muista tarkistaa verkkotunnuksen saatavuus ennen tilausta.

Keskimääräinen käsittelyaika: 1 - 5 arkipäivää

Verkkotunnus, ilman www. / tms. etuliitteitä, vain tunnus ja pääte (esim. .fi), esim. "mattimeikalainen.fi". Ethän käytä ääkkösiä!
Henkilön tai yhdistyksen nimi, joka omistaa verkkotunnuksen.
Täytä tähän yhteyshenkilön nimi, jos tilaajana on yhdistys.
Jos tilaat sivupaketin samalla, jätä tyhjäksi, jos käytössä on jo sivupaketti, kerro sen osoite tässä.
Varmista saatavuus esim. tällä työkalulla: http://j.mp/saatavuuskysely
Täytä tähän sivupakettiin / verkkotunnukseen liittyvän yhteyshenkilön nimi.
Täytä tähän sivupakettiin / verkkotunnukseen liittyvän yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Käytämme tätä sähköpostiosoitetta mm. kun lähetämme teille uusintalaskun tai tärkeitä tiedotteita palvelun toiminnasta. Osoitteen tulee olla ehdottamasti toimiva!