Uusi verkkotunnus, .fi

Oma, uniikki ja yksilöllinen, verkkotunnus on oiva tapa erottua!

Tällä tuotteella voit tilata itsellesi uuden .fi -verkkotunnuksen, kyyseessä tulee olla verkkotunnuksen ensirekisteröinti. Olemassa olevan verkkotunnuksen siirtoon käytä tuotetta Verkkotunnuksen siirto, .fi. Katso myös muut verkkotunnus tuotteet.

.fi -verkkotunnuksen rekisteröintiä säätelee verkkotunnuslaki, tämä laki edellyttää, että verkkotunnuksen tilaaja on vähintään 15 vuoden ikäinen ja kotikunta on suomessa, tai että tilaaja on suomalainen yhdistys tai yritys. Jos tilaajana on henkilö ja verkkotunnus perustuu nimeen tulee sen perustua henkilön omaan nimeen, eikä se saa olla toisen tahon omistama tuotemerkki tai nimi. Omistajan tietojen tulee siis olla oikein! Täytä lomake huolella.

Verkkotunnuksen hintaan kuuluu kaikki tarvittavat tekniset ratkaisut, ml. nimipalvelimet. Lisäksi voit halutessasi saada enintään viisi sähköpostin uudelleenohjausta. Määrittele haluamasi ohjaukset tilauksen lisätiedoissa, selkeästi. Esim: "maija@maijameikalainen.fi -> maija.meikalainen@gmail.com".

Huom! Muista, että puolueen kautta voit tilata verkkotunnuksen ainoastaan puolueen sivupaketteihin.

Muista tarkistaa verkkotunnuksen saatavuus ennen tilausta.

Keskimääräinen käsittelyaika: 1 - 5 arkipäivää

Verkkotunnus, ilman www. / tms. etuliitteitä, vain tunnus ja pääte (esim. .fi), esim. "mattimeikalainen.fi". Ethän käytä ääkkösiä!
Henkilön tai yhdistyksen nimi, joka omistaa verkkotunnuksen.
Henkilön tai yhdistyksen kotikunta
Täytä tähän yhteyshenkilön nimi, jos tilaajana on yhdistys.
Jos tilaat sivupaketin samalla, jätä tyhjäksi, jos käytössä on jo sivupaketti, kerro sen osoite tässä.
Varmista saatavuus esim. tällä työkalulla: http://j.mp/saatavuuskysely
Täytä tähän sivupakettiin / verkkotunnukseen liittyvän yhteyshenkilön nimi.
Täytä tähän sivupakettiin / verkkotunnukseen liittyvän yhteyshenkilön sähköpostiosoite. Käytämme tätä sähköpostiosoitetta mm. kun lähetämme teille uusintalaskun tai tärkeitä tiedotteita palvelun toiminnasta. Osoitteen tulee olla ehdottamasti toimiva!